مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار

مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار

لینک پرداخت و دانلود "پايين مطلب فرمت فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحه: 19 ((امين موذني كلات)) ماهنامه تدبير شماره 163 مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار چكيده توسعه پايدار، مفهوم جديدي است كه از طريق پيوند بين ابعاد مختلف توسعه (اقتصادي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي) و توجه خاص به ملاحظات محيطي و حفظ محيط زيست از دهه 80 به طور گسترده‌اي مطرح گرديد. از سوي ديگر،‌ مديريت دولتي نوين به منظور افزايش مسئوليت مديران به محيط پيراموني خ ...


  • مقاله ها - مديريت نوين و توسعه پايدار

    maghalatesarable.blogfa.com/post/52/مديريت-نوين-و...

    مديريت نوين و توسعه پايدار چكيده. توسعه پايدار، مفهوم جديدي است كه از طريق پيوند بين ابعاد مختلف توسعه (اقتصادي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي) و توجه خاص به ملاحظات محيطي و حفظ محيط زيست از دهه 80 به طور گسترده‌اي مطرح گرديد.

  • سایت تخصصی مديريت دولتي - مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار

    publicmanagment.blogfa.com/post/60

    چكيده. توسعه پايدار، مفهوم جديدي است كه از طريق پيوند بين ابعاد مختلف توسعه (اقتصادي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي) و توجه خاص به ملاحظات محيطي و حفظ محيط زيست از دهه 80 به طور گسترده‌اي مطرح گرديد.

  • استقلال و آزادی - مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار / بخش دوم

    isteqlal.blogfa.com/post/1434

    مديريت دولتي و توسعه. از آنجايي كه بخش خصوصي نمي‌تواند برخي خدمات و كالاها را نظير آموزش، قوانين و ضوابط،‌ ارزش‌هاي محيطي، دفاع ملي، راه‌ها و بيمارستان‌ها، بهداشت، برخي خدمات رفاهي، حمل و نقل عمومي و .....

  • مديريت نوين و توسعه پايدار

    findeverything..com/post/1643

    مديريت نوين و توسعه پايدار ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 31 صفحه تهیه شده است.

  • سایت تخصصی مديريت دولتي

    publicmanagment.blogfa.com/1389/02/2

    سپس مديريت دولتي نوين به عنوان محور توسعه پايدار و ابزار دولتها در كسب اهداف توسعه، پايدار، مورد بررسي و تحليل قرار گرفته است.

  • مدیریت نوین - مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار ...

    www.1111111111111133.blogfa.com/post/50/posts

    چكيده. توسعه پايدار، مفهوم جديدي است كه از طريق پيوند بين ابعاد مختلف توسعه (اقتصادي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي) و توجه خاص به ملاحظات محيطي و حفظ محيط زيست از دهه 80 به طور گسترده‌اي مطرح گرديد.

  • مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار

    aral2.blogfa.com/1386/02

    مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار حسن عباس زاده. چكيده. توسعه پايدار، مفهوم جديدي است كه از طريق پيوند بين ابعاد مختلف توسعه (اقتصادي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي) و توجه خاص به ملاحظات محيطي و حفظ محيط زيست از دهه 80 به طور ...

  • استقلال و آزادی - مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار/ بخش ...

    isteqlal.blogfa.com/post/1436

    موانع تحول نظام اداري از نظر «ميرسپاسي» عبارت است از: 1- نظام اداري جديد در راستاي كدام تعريف از توسعه و با تداوم هدف شكل مي‌گيرد؛

  • گروه مدیریت دولتی باختر - عنوان مقاله:مديريت دولتي نوين و ...

    www.gmdb.blogfa.com/post/60

    عنوان مقاله:مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار مقدمه همه ما مطالب زيادي راجع به مفهوم توسعه خوانده يا شنيده‌ايم و هر كسي از آن تجسمي در ذهن خود دارد.

  • وبلاگ مدیریت - مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار (بخش2)

    pnumodiryat.blogfa.com/post/73

    مديريت دولتي نوين و توسعه پايدار . سياستگذاري و تصميم‌گيريها شايد حساس‌ترين نقش را مديريت دولتي در اين نفش ايفا مي‌كند، عناصر اصلي خط مشي‌گذاري دولت در توسعه پايدار از نظر «بريانت» عبارتست از:




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: